همه چیز درباره بیت کوین

همه چیز درباره بیت کوین

همه چیز درباره بیت کوین
همه چیز درباره بیت کوین

همه چیز درباره بیت کوین

همه چیز درباره بیت کوین

صرافی ارز دیجیتال که ایران را تحریم نکرده است

امکانات مهم صرافی کوینکس عبارتند از

  • خرید و فروش ارز دیجیتال
  • تامین امنیت خریدار و فروشنده
  • سرعت بالا در خرید و فروش و قیمت لحظه‌ای
  • قیمت مناسب به دلیل وجود رقابت
  • عدم نگرانی از بابت تحریم

معرفی صرافی کوینکس

;کوینکس چیست؟ کوین ایکسی‌ها چه کسانی هستند؟ CoinEx در اواخر سال ۲۰۱۷ تأسیس شد و یک صرافی رمز ارز بین‌المللی است. اعضای تیم اصلی CoinEx که توسط یانگ هایپو (Yang Haipo) هدایت می‌شوند، برخی از بهترین حرفه‌ای‌های امور مالی و متخصصان اینترنت از سراسر دنیا هستند. تیم CoinEx شامل اولین پذیرندگان رمز ارزی با میزان بالایی از تجربیات بین‌المللی است.

این شرکت در هنگ کنگ (Hong Kong) به ثبت رسیده است، درست مثل باینانس (Binance) و بیت‌فاینکس (Bitifinex) و یک برند فرعی از ViaBTC است، شرکتی که آن را نیز هایپو تأسیس کرده است. CoinEx در حیطه بخش رمز ارزی روابطی را با سایر گروه‌ها ایجاد و در آن مشارکت می‌کند. نکته قابل توجه این است که آن‌ها با Blockchair و بیت کوین (Bitcoin) مشارکت دارند. اخیراً، سرویس‌های CoinEx در بیش از ۱۰۰ کشور در دسترس قرار گرفته‌اند. با این‌حال، حوزه‌هایی را که ارزهای دیجیتال در آن‌ها ممنوع هستند دربر نمی‌گیرد. این به درد شهروندان ایالات متحده می‌خورد، که عمدتاً بدلیل فقدان دخالت ارز سنتی است. CoinEx برای کاربران خود و ایالاتی که متعهد به تدارک یک صرافی کارآمد، باثبات و امن هستند یک سیستم بازرگانی خصوصی را عرضه می‌کند.

ثبت نام در کوینکس

اولین مرحله کار با صرافی کوینکس ثبت نام میباشد. همانگونه که شرح داده شده برای ثبت نام ابتدا وارد قسمت Sign Up Coinex شوید و طبق لینک آموزش مراحل را طی نمایید .
برای این منظور لازم است که ایمیل خود را ثبت نموده و پس از تایید اییل شما میتوانید . در این صرافی کار خود را آغاز کنید .

یکی از دوستان خود را دعوت کنید و 30 دلار دریافت کنید

لینک عضویت در صرافی معروف برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال


لینک ثبت نام و دریافت پاداش


ثبت نام کنید و 10 دلار پاداش بگیرید