همه چیز درباره بیت کوین

همه چیز درباره بیت کوین

همه چیز درباره بیت کوین
همه چیز درباره بیت کوین

همه چیز درباره بیت کوین

همه چیز درباره بیت کوین

معرفی ارز آیوتا IOTA

آیوتا یک شبکه توزیع شده و ارز دیجیتال نسل سومی است. در آیوتا قابلیت‌های نوینی وجود دارد که تراکنش‌های فوق سریع و بدون کارمزد را برای کاربران آن فراهم می‌کند. کلمه بدون کارمزد بودن برخلاف دیگر ارزهای دیجیتال که چنین ادعایی را هنوز عملی نکرده اند، در آیوتا واقعا وجود دارد و کارمزد تراکنش ها صفر است.

علاوه بر تراکنش‌های سریع و بدون کارمزد،‌ در آیوتا یک سیستم مقابله با حملات کامپیوترهای کوانتومی در نظر گرفته شده است. با این وجود شبکه آیوتا فقط برای پرداخت‌ها توسعه داده شده است و از قراردادهای هوشمند یا بستری برای برنامه‌های غیرمتمرکز پشتیبانی نمی‌کند.

همچنین ارز دیجیتال آیوتا این قابلیت را دارد تا برای تحقق کاربردی تر اینترنت اشیا مورد استفاده قرار گیرد. اینترنت اشیا به بسیاری از چیزها شامل اشیا و وسایل محیط پیرامون‌مان که به شبکه اینترنت متصل شده و توسط اپلیکیشن‌های موجود در تلفن‌های هوشمند و تبلت کنترل و مدیریت می‌شوند، اشاره دارد.

همین الان 100 واحد  رایگان IOTA  بگیر

کیف پول‌های آیوتا




در حال حاضر کیف پول‌های بسیار زیادی برای آیوتا توسعه داده شده اند اما سایت رسمی آیوتا، تاکنون فقط کیف پول رسمی این شبکه را به عنوان کیف پول امن و معتبر پذیرفته است. این کیف پول برای سیستم عامل‌های ویندوز، مک و لینوکس قابل اجرا است.

دانلود کیف پول رسمی آیوتا